Ogłoszenie – Sekretarka Medyczna
Klinika Budzik dla dorosłych to nowoczesna placówka medyczna, uruchomiona w kwietniu 2023 roku, prowadząca w sposób nowatorski terapię wybudzania osób dorosłych ze śpiączki. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości opieki zdrowotnej naszym pacjentom przy wykorzystaniu najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych metod. Zakres obowiązków:
- Obsługa systemu rejestracji i ewidencji pacjentów.
- Gromadzenie, segregowanie, archiwizacja dokumentacji medycznej i innych dokumentów.
- Wspieranie lekarzy oraz zespołu rehabilitacyjnego w tworzeniu dokumentacji medycznej.
- Koordynowanie wypisów i przyjęć pacjentów.
- Kontakt z rodzinami, opiekunami pacjentów oczekującymi na kwalifikację i przyjęcie do Kliniki. Pomoc w gromadzeniu niezbędnych dokumentów.
- Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (sądy, ubezpieczyciele, pełnomocnicy pacjentów), udostępnianie dokumentacji medycznej pacjentom oraz upoważnionym podmiotom zewnętrznym.
- Koordynowanie spotkań i rozmów z rodzinami, opiekunami pacjentów z personelem medycznym Kliniki.
- Przygotowywanie, na polecenie przełożonego, treści zarządzeń wewnętrznych, pisemnych informacji dla pacjentów i personelu, prowadzenie tablicy ogłoszeń.
- Tworzenie, na polecenie przełożonego, sprawozdania z działalności Kliniki, w tym zestawienia danych statystycznych służące do analizy tej działalności.
- Ścisła współpraca z zespołem lekarskim, fizjoterapeutycznym i pielęgniarskim, a także pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Kliniki.
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w placówkach medycznych lub innym o podobnym zakresie obowiązków.
- Doświadczenie w obsłudze procesów administracyjnych – współpraca z dostawcami zewnętrznymi, weryfikacja faktur od dostawców, nadzór nad infrastrukturą i wyposażeniem Kliniki.
- Dynamizm w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej i zespołu.
- Komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
- Zdolność do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
- Odporność na stres.
- Szybka nauka i inicjatywa.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
- Znajomość języka angielskiego
- Stabilne warunki zatrudnienia: do wyboru umowa B2B lub umowa o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego.
- Dostęp do profesjonalnych szkoleń i kursów umożliwiających podnoszenie kwalifikacji.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań.