Kampanie społeczne
Dzisiaj wspominamy kampanie społeczne zrealizowane w ciągu naszej 20-letniej działalności.
Nie sposób wymienić wszystkich współtwórców, ale wszystkim pięknie się kłaniamy!
Od "Śpiącej królewny" przez "Św. Piotra" i "Dysputę" po "A kogo to obchodzi?".
To tytuły poszczególnych kreacji, które miały zwracać uwagę na problem dzieci w śpiączce i szerzej zagadnień związanych z "comą".
Z czasem pojawił się pomysł budowy kliniki "Budzik", stąd działania pt. „Dzieci czekają” (w domyśle, w kolejce do kliniki, która się budowała).
Były też kampanie interwencyjne np. "Ambient – sześcian" (z projekcją materiałów od środka), który był eksponowany w publicznych miejscach. Naszym zamysłem było ukazanie stanu uwięzienia osoby w śpiączce.
Po drodze była też kampania pt. "Nie zostawiaj małych przedmiotów, z małymi dziećmi" (zwracająca uwagę na problem zakrztuszeń).
Czy wiecie, że małym dzieciom powinno się kroić np. winogrona na mniejsze kawałki?
Nie sposób wymienić wszystkich współtwórców, ale wszystkim pięknie się kłaniamy!
Od "Śpiącej królewny" przez "Św. Piotra" i "Dysputę" po "A kogo to obchodzi?".
To tytuły poszczególnych kreacji, które miały zwracać uwagę na problem dzieci w śpiączce i szerzej zagadnień związanych z "comą".
Z czasem pojawił się pomysł budowy kliniki "Budzik", stąd działania pt. „Dzieci czekają” (w domyśle, w kolejce do kliniki, która się budowała).
Były też kampanie interwencyjne np. "Ambient – sześcian" (z projekcją materiałów od środka), który był eksponowany w publicznych miejscach. Naszym zamysłem było ukazanie stanu uwięzienia osoby w śpiączce.
Po drodze była też kampania pt. "Nie zostawiaj małych przedmiotów, z małymi dziećmi" (zwracająca uwagę na problem zakrztuszeń).
Czy wiecie, że małym dzieciom powinno się kroić np. winogrona na mniejsze kawałki?